lørdag 23. juni 2012

Ferdig lest :)

Ja da har jeg lest ferdig boka "tro seriøst" og jeg må si at den var helt klart verdt å lese! Den er skrevet på en "ungdomslig" måte, ikke en bok med vanskelige ord, prekende og tungt innhold. Men med historier til forskjellige ungdommer og om hvordan deres møte med tro var. Boka var inspirerende, og spennende.

I boka er det også skrevet noen setninger som er til deg som leser :)

Boka er satt opp på en ryddig,stilig og kul måte :P som sagt, denne er veldig anbefalt av meg!
Kanskje står det noe der som du selv lurer på som du får svar på eller noe du har opplevd, men for å finne ut det må man vel bare lese den ;)



Akkurat nå sitter jeg på biblioteket med musikk i øra og skal lese en bok som heter "Eragon" som er skrevet av Christopher Paolini. Jeg er veldig gla i fantasy bøker og har fått anbefalt denne, så da prøver jeg den ;)boka er på 659 sider, og jeg gleder meg til å lese hver eneste side!




Har du en bok du vil anbefale, og hvilken sjanger foretrekker du? :)

- snakkes :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar